برترین تولید کننده شامپو در حجم و انواع مختلف + شماره تماس

کارخانه ایران شامپو به عنوان تولید کننده شامپوهای با کیفیت در انواع مختلف یکی از بهترین تولید کننده ­ها و شرکت­ ها در لیست شرکت های تولید کننده مواد شوینده در کشور است.

این مجموعه ضمن تولید انواع شامپو با کیفیت در گنجایش ­های متنوع آماده ارائه خدمات دیگری نیز به مشتریان می­باشد.

آشنایی با تولید کننده شامپو و شوینده کشور

ایران شامپو یکی از برترین شرکت های تولید کننده شامپو در ایران است که شامپوها و شوینده­های با کیفیت و متنوع تولیدشده در آن حاصل تخصص و تجربه کارشناسان و مدیران متعهد و به­ کارگیری نوین­ ترین تکنولوژی ­ها بر اساس استاندارهای موجود می­باشد.

افزون بر کیفیت بالا در محصولات این مجموعه خدمات ارزنده دیگری را نیز به مشتریان عرضه می­کند از جمله حذف واسطه­ها در خرید محصولات شرکت شوینده و  توزیع محصولات در کشور با قیمت درب کارخانه و  ایجاد صرفه اقتصادی برای مشتریان.

فعالیت این کارخانه تولید مواد شوینده و شامپو همواره بر کسب رضایت مشتری و ارتقا کیفیت محصولات و خدمات استوار است و همواره در تلاش است تا بر این اصل پایبند باشد.

آشنایی با تولید کننده شامپو و شوینده کشور

تولید کننده شامپو در انواع کاربرد و حجم های متنوع

ایران شامپو یکی از برترین کارخانجات مواد شوینده در کشور است که محصولات متنوعی با توجه با نیاز بازار مصرف و در کیفیت بالا تولید و عرضه می­کند. به­ طور عمده محصولات این تولید کننده شامپو در یکی از دسته ­های زیر قرار می­گیرد:

  • شامپو سر و بدن
  • شامپو گیاهی
  • شامپو کارواش
  • شامپو فرش
  • شامپو هتلی
  • مایع ظرفشویی و دستشویی
  • و …

افزون بر تنوع در محصولات، کارخانه ایران شامپو در دسته بزرگترین تولید کننده مواد شوینده در ایران قرار می­گیرد که شامپو و شوینده­های تولیدی خود را در انواع مختلف با قیمت مناسب و در انواع گنجایش به صورت گالنی، فله­ای، کیلویی و … با توجه به نیاز و سفارش مشتریان در اختیار آن­ها قرار می­دهد.

تولید کننده شامپو در انواع کاربرد و حجم های متنوع

تولید کننده شامپو با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت

محصولات شرکت شوینده ایران شامپو با تهیه بهترین مواد اولیه و فرمولاسیون ویژه در ترکیبات تولید می­شوند به­ گونه ­ای که محصولات شوینده با نوع کاربرد سازگاری کامل داشته و در عملکرد بهترین نتایج را از خود نشان می­دهند. در این مجموعه تولید کننده شامپو و شوینده تمامی مراحل تولید توسط کارشناسان فنی و مجرب و مدیران کارخانه کنترل شده و در نتیجه تولید و بسته بندی محصول در بالاترین سطح ممکن کیفیت انجام می­شود.

همچنین کارخانه ایران شامپو به­ عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده شامپو و شوینده در کشور محصولات خود را با قیمت درب کارخانه بدون واسطه و در سریعترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان قرارمی­دهد و این امر موجب می­شود تا قیمت محصولات برای مشتری بسیار ارزان­تر باشد.

تولید کننده شامپو با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت

تولید و پخش عمده شامپو در انواع مختلف به سراسر کشور از کارخانه

کارخانه ایران شامپو به عنوان تولید کننده شامپو گیاهی، شامپو سر و بدن، شامپو فرش، کارواش و دیگر انواع شامپو و شوینده تمام محصولات خود را در گنجایش­ های مختلف بدون محدودیت در سراسر کشور پخش می­کند این در حالی است که قیمت محصولات این کارخانه همواره با پایین­ترین نرخ ممکن و به ­صورت عمده مورد توزیع قرار می­گیرد.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن تماس شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@iranshampoo.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. | تعداد رأی: 0

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

سوال یا نظر خود را ثبت نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *