شرکت تولید کننده مایع ظرفشویی با بهترین قیمت و کیفیت

شرکت تولید کننده مایع ظرفشویی با بهترین قیمت و کیفیت

یکی از مهم ترین محصولاتی که تمام افراد بارها در طول روز از آن استفاده می کنند، مایع ظرفشویی است. این محصول به طور مستقیم با ظرف هایی که ما در آن ها غذا می خوریم در تماس است و به همین دلیل می تواند روی سلامتی و بهداشت ما تاثیرگذار باشد. از همین رو انتخاب یک مایع ظرفشویی با کیفیت و مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه تصمیم داریم شما را با یکی از بهترین شرکت های تولید کننده مایع ظرفشویی آشنا کنیم. همراه ما باشید!

معرفی تولید کننده مایع ظرفشویی کشور

در حال حاضر کارخانه های زیادی در سراسر کشور تاسیس شده اند که در زمینه تولید و فروش انواع مایع ظرفشویی فعالیت می کنند. اما تمام این کارخانه ها قادر به تولید محصولات باکیفیت و استاندارد نیستند. به همین دلیل انتخاب بهترین تولید کننده مایع ظرفشویی به یکی از اصلی ترین چالش های افراد مختلف تبدیل شده است.

اگر نگاهی به لیست کارخانجات مواد شوینده تهران بیندازید، متوجه تعداد بالای این کارخانه ها خواهید شد. همین موضوع انتخاب را برای افراد سخت تر می کند.

در این میان، کارخانه تولیدی ایران شامپو یکی از بهترین تولید کنندگان مایع ظرفشویی در کشور به شمار می رود و می تواند بهترین انتخاب برای خرید عمده مایع ظرفشویی باشد.

شرکت ایران شامپو، بزرگترین تولید کننده مواد شوینده در ایران است که در زمینه تولید و فروش مدل های مختلف مواد شوینده از قبیل مایع ظرفشویی، شامپو سر، شامپو بدن، شامپو فرش، صابون، جرمگیر و غیره به صورت تخصصی فعالیت می کند.

این شرکت با کمک ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، نیروی ماهر و متخصص، مواد اولیه مرغوب توانسته است تا به امروز موفقیت های بزرگی را به دست بیاورد که از مهم ترین آن ها صادرات مواد شوینده به کشورهای خاورمیانه است.

این شرکت تولید کننده مایع ظرفشویی یعنی ایران شامپو با شناخت نیازهای بازار توانسته است به خوبی این نیازها را جوابگو باشد و به عنوان یکی از معتبر ترین کارخانجات تولید مایع ظرفشویی و سایر محصولات شوینده در ایران به شمار می‌رود که همواره با خدمات ویژه ای محصولات خود را به عرضه می‌رساند.

خرید عمده مایع ظرفشویی
خرید عمده مایع ظرفشویی

تولید کننده مایع ظرفشویی با مرغوبترین کیفیت

همانطور که در بخش قبلی هم اشاره کردیم، کارخانه ایران شامپو یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده مایع ظرفشویی در کشور است.

این کارخانه محصولات فوق العاده با کیفیت و مرغوبی تولید می کند که دلیل این کیفیت را می توان متریال های به کار رفته در روند تولید محصولات دانست و آن ها را به صورت عمده و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

اگر به لیست کارخانجات مواد شوینده کرج و سایر شهرهای کشور مراجعه کنید، کارخانه های زیادی را پیدا خواهید کرد که در زمینه فروش انواع شوینده فعالیت می کنند. اما به ندرت می توان کارخانه ای را پیدا کرد که هم محصولات باکیفیت تولید کند و هم قیمت محصولات آن بسیار ارزان و مناسب باشد.

مقاله مرتبط و پیشنهادی: تولید کننده مایع دستشویی

در حقیقت کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب محصولات ایران شامپو، آن را به بهترین و اولین انتخاب برای خرید عمده مایع ظرفشویی تبدیل کرده است.

مایع ظرفشویی از مهم ترین کالاها در میان مواد شوینده به حساب می آید و به دلیل ارتباط مستقیمی که با ظروف دارد، کیفیت آن می تواند بر سلامت انسان به صورت مستقیم تاثیر گذار باشد.

به دنبال استفاده روزانه مردم از این محصول تقاضای بالایی برای مواد شوینده وجود دارد و این کارخانه مایع ظرفشویی که محصولات خود را با کیفیت بالا در میان مردم عرضه کند، توانسته بازار این نوع مواد شوینده ظرفشویی را از لحاظ کیفی به خود اختصاص دهد و از رقبای خود پیشی بگیرد.

تولید کننده مایع ظرفشویی با مرغوبترین کیفیت
تولید کننده مایع ظرفشویی با مرغوبترین کیفیت

تولید و فروش عمده مایع ظرفشویی به قیمت درب کارخانه

ایران شامپو به عنوان تولید کننده مایع ظرفشویی و انواع شوینده در کشور، محصولات تولید خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان خود عرضه می کند. یعنی مشتریان می توانند محصولات مورد نیاز خود را با همان قیمت درب کارخانه خریداری کرده و در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

البته باید توجه داشته باشید که فروش محصولات فقط به صورت عمده انجام می شود. پس اگر شما هم به دنبال خرید عمده مایع ظرفشویی هستید، این کارخانه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

شما می توانید برای سفارش محصولات با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و سفارشات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن، درب منزلتان تحویل بگیرید!

تولید و فروش عمده مایع ظرفشویی به قیمت درب کارخانه
تولید و فروش عمده مایع ظرفشویی به قیمت درب کارخانه

تولید کننده مایع ظرفشویی در حجم های مختلف خانگی و گالنی

یکی دیگر از مزایای کارخانه ایران شامپو این است که این کارخانه محصولات خود را در حجم های مختلفی بسته بندی می کند. به این ترتیب مشتریان می توانند مطابق با نیاز خود برای خرید بهترین گزینه اقدام کنند.

برای مثال انواع مایع ظرفشویی گالنی در حجم های 4 لیتری، 10 لیتری، 18 لیتری و 20 لیتری از دیگر تولیدات این تولید کننده مایع ظرفشویی هستند.

مناسب بودن قیمت عمده مایع ظرفشویی فله، مزیت و برتری دیگر کارخانه ایران شامپو نسبت به رقبای خود می باشد. تمام این ویژگی ها باعث شده این کارخانه روز به روز در میان مشتریان محبوب تر شود!

قیمت عمده مایع ظرفشویی فله
قیمت عمده مایع ظرفشویی فله

دریافت لیست آخرین قیمت عمده مایع ظرفشویی و انواع شوینده ها

شما می توانید به سایت مواد شوینده ایران شامپو مراجعه کرده و لیست کاملی از محصولات این کارخانه را به همراه قیمت و ویژگی های دیگر آن ها را مشاهده نمایید.

همچنین این امکان برای شما وجود دارد که با مشاورین فروش این تولید کننده مایع ظرفشویی و شوینده تماس گرفته و درخصوص قیمت محصولات و شرایط ویژه فروش آن ها اطلاعاتی به دست آورید.

بعد از اینکه محصول مورد نظر خود را در سایت مشاهده و انتخاب کردید، کافیست از طریق یکی از راه های ارتباطی مثل تماس با کارشناسان فروش و یا ارسال پیام از طریق واتس اپ، نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام کنید.

خرید عمده از شرکت تولید کننده مایع ظرفشویی مزایای بسیاری را برای افراد به همراه دارد. خصوصا اگر خرید مایع ظرفشویی از کارخانه ایران شامپو باشد. چرا که از مهم ترین آن ها این است که با خرید عمده از این کارخانه قیمت محصول بسیار کمتر است و فرد می تواند حجم انبوهی از مایع ظرفشویی را با قیمت مناسب و در حقیقت زیر قیمت بازار خریداری نماید.

بسیاری از شرکت ها برای آن که محصولات خود را ارزان تر بفروشند از کیفیت و حجم آن ها کم می کنند. اما برند ایران شامپو توانسته است تعادل مناسبی بین کیفیت و قیمت برقرار کند و رضایت مشتریان را به دست بیاورد.

شما می توانید برای خرید مایع ظرفشویی ارزان قیمت به آدرس کارخانه مایع ظرفشویی ایران شامپو مراجعه نموده و یا از طریق راه های ارتباطی که در ادامه درج شده اند، با واحد فروش تماس بگیرید.

خرید مستقیم و عمده مایع ظرفشویی از شرکت تولید کننده

شرکت تولید کننده مایع ظرفشویی صادراتی

با نگاهی به لیست شرکت های تولید کننده مواد شوینده در ایران می توانید به محبوبیت کارخانه مواد شوینده ایران شامپو پی ببرید.

مایع ظرفشویی از ضروری ترین محصولاتی است که در میان شوینده های دیگر متقاضیان بسیاری دارد و به دلیل ترکیبات بی نظیر و کیفیت بالای مواد اولیه مایع ظرفشویی ایران شامپو، این محصول می تواند هر گونه آلودگی ها و چربی ها را از سطح لیوان و ظروف گرفته تا قاشق ها و چنگال ها را پاک کند.

شرکت تولید کننده مایع ظرفشویی ایران شامپو توانسته است با تولیدات با کیفیت خود مایع ظرفشویی را در حجم انبوهی به کشورهای خاورمیانه صادر کند و به رونق ارز آوری کمک کند و علاوه بر دستیابی به سود بالا توانسته است در میان بازار های خارجی نیز طرفدارن بسیاری را از آن خود کند.

مدیران شرکت ایران شامپو اعتقاد دارند، کیفیت همواره در تولید هر محصولی حرف اول را می‌زند و با نگاه به شرکت های موفق دیگر نیز، می‌توان به خوبی به این موضوع پی برد که حفظ کیفیت، از جمله دلایل موفقیت، محبوبیت و افزایش میزان فروش آنها بوده است.

(عباسی) راه های ارتباطی:
شماره تماس: 989122524942+
واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@iranshampoo.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5 / 5. | تعداد رأی: 1

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

5 دیدگاه برای “شرکت تولید کننده مایع ظرفشویی با بهترین قیمت و کیفیت

    • ADMIN گفته:

      ضمن سلام و احترام
      لطفا برای دریافت لیست قیمت صادراتی محصولات مورد نیاز خود، با واحد فروش شرکت در ارتباط باشید.

  1. سجاد گفته:

    سلام و وقت بخیر ، میخواستم ببینم شرکت شما برای من با برند خودم محصول میزنه ، البته با کیفیت که من میخواهم ؟

  2. محمد فیروز هاشنی گفته:

    سلام احترام من از تفغانستان هستم میخواهم یک شرکت شونده اجاد کنم شما برای من ترکیب آنرا رهنمای کند

    • واحد پاسخگویی گفته:

      درود بر شما آقای فیروز هاشنی عزیز

      ضمن عرض پوزش سوالاتی در موضوعاتی همچون راه اندازی خط تولید مواد شوینده در حیطه تخصص شرکت و همچنین تیم فروش شرکت نبوده و امکان راهنمایی دقیق در این خصوص توسط همکاران وجود ندارد.
      تنها چنانچه قصد تامین مواد شوینده مورد نیاز خود در کشور افغانستان را دارید، میتوانید از طریق واتس‌اپ با مشاورین واحد فروش شرکت در ارتباط بوده و سوالات خود را از این طریق مطرح بفرمایید.

      موفق و پیروز باشید

سوال یا نظر خود را ثبت نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *