فروش شامپو استخری عمده و گالنی با بهترین قیمت و کیفیت

فروش شامپو استخری عمده و گالنی با بهترین قیمت و کیفیت

شامپو استخری یکی از نیازهای اساسی استخرها به شمار می رود. این شامپو در دو نوع سر و بدن تولید می شود و وجود آن در تمام استخرهای استاندارد و معتبر الزامی است. به همین دلیل مدیران استخرهای مختلف همواره به دنبال یک مرکز برای خرید عمده شامپو استخر فله ای می گردند. ما در این مطلب تصمیم داریم یکی از برترین تولید کنندگان و فروشندگان انواع شامپو استخری را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید!

شرکت تولید شامپو استخری

یکی از بهترین و معتبرترین کارخانه های تولید کننده شامپو استخر در کشور، کارخانه ایران شامپو می باشد. این کارخانه به دستگاه هایی مدرن و پیشرفته مجهز شده است و به کمک پرسنل ماهر و مجرب خود، شامپوهایی بسیار باکیفیت تولید می کند.

مواد اولیه به کار رفته برای تولید شامپو سر و بدن در این کارخانه، مواد کاملا مرغوب و درجه یک هستند. به همین دلیل مشتریان می توانند با اطمینان کامل هرکدام از این محصولات را سفارش دهند.

در واقع کیفیت بی نظیر این محصولات باعث شده کارخانه ایران شامپو توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نماید و به یکی از کارخانه های معتبر و با سابقه کشور تبدیل شود.

تولید کننده شامپو استخر
تولید کننده شامپو استخر

تولید شامپو استخری در انواع سر و بدن

همانطور که گفتیم، کارخانه ایران شامپو یکی از کارخانه های تولید کننده شامپو استخر در کشور می باشد. این کارخانه انواع شامپو استخری سر و بدن را با کیفیتی مطلوب تولید کرده و به دست مشتریان می رساند.

البته علاوه بر کیفیت، قیمت بی نظیر محصولات این مجموعه باعث شده که ایران شامپو به یکی از اولین انتخاب ها برای خرید عمده شامپو استخر فله ای تبدیل شود.

در واقع تولید شامپو سر و بدن در این کارخانه براساس جدیدترین استانداردهای روز دنیا انجام می شود. اما این کارخانه تمام تلاش خود را به کار می برد که محصولاتش را با قیمت هایی مقرون به صرفه عرضه کند تا تمام مشتریان قدرت خرید یک محصول با کیفیت و مرغوب را داشته باشند.

تولید شامپو استخری در انواع سر و بدن
تولید شامپو استخری در انواع سر و بدن

خرید عمده شامپو استخری به صورت گالنی

اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید شامپو استخر گالنی می گردید، کارخانه ایران شامپو یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. این کارخانه محصولات خود را در حجم های متنوع و مختلفی تولید می کند تا مشتریان بتوانند مطابق با نیاز خود آن ها را سفارش دهند.

برای مثال انواع شامپو استخری سر و بدن در حجم های مختلف 4 لیتر، 10 لیتر، 18 لیتر و 20 لیتر بسته بندی می شوند. به این ترتیب هر مشتری براساس میزان مصرف روزانه و نیاز خود یکی از این گزینه ها را انتخاب خواهد کرد.

از نظر قیمت هم قیمت شامپو استخر 20 لیتری، 4 لیتری، و… نسبت به بازار بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

خرید عمده شامپو استخری به صورت گالنی
خرید عمده شامپو استخری به صورت گالنی

فروش بدون واسطه شامپو مخصوص استخر با کیفیت بالا و مرغوب

کارخانه ایران شامپو تمام محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه می کند. یعنی مشتریان می توانند به صورت مستقیم با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و محصولات مورد نیازشان را خریداری کنند.

در واقع این کارخانه با حذف واسطه ها باعث شده که مشتریان بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با همان قیمت درب کارخانه خریداری کنند.

این در حالی است که اگر شما برای خرید عمده شامپو استخر فله به بازار مراجعه کنید، مجبور می شوید هزینه ای چندین برابر قیمت اصلی محصول پرداخت نمایید. چرا که هزینه هایی مانند سود واسطه ها و فروشندگان به قیمت اصلی محصول اضافه خواهد شد.

فروش بدون واسطه شامپو مخصوص استخر با کیفیت بالا و مرغوب

پخش عمده شامپو سر و بدن به استخر های سراسر کشور به قیمت درب کارخانه

یکی دیگر از امکانات خوبی که کارخانه ایران شامپو برای مشتریان خود فراهم کرده است، خرید غیرحضوری و تلفنی از سراسر ایران می باشد. این کارخانه انواع شامپو از جمله شامپو استخری را به سراسر کشور ارسال می کند و هیچ محدودیتی در خرید از آن وجود ندارد.

یعنی شما در هر نقطه از کشور که سکونت داشته باشید، می توانید با مشاورین و کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. سفارشات شما در مدت زمان کوتاهی بسته بندی شده و به محل سکونتتان ارسال خواهند شد.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن تماس شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@iranshampoo.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. | تعداد رأی: 0

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

سوال یا نظر خود را ثبت نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *