تولید کننده انواع مایع دستشویی (فومی، کرمی، صدفی) + تلفن کارخانه

کارخانه تولید انواع مایع دستشویی با فروش عمده و مستقیم محصولات

با توجه به نیاز عموم مردم به مایع دستشویی، شرکت های مواد شوینده بسیاری اقدام به تولید مایع دستشویی کرده‌اند و شمار آن ها سالانه در حال افزایش است و هر ساله برند های مختلفی این محصول را تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

اما این بدان معنا نیست که تمامی کارخانه های تولید مایع دستشویی در روند تولیدات خود از استانداردهای روز دنیا پیروی می کنند و محصولی که به بازار عرضه می‌کنند، کیفیت بالایی دارد. از همین رو انتخاب یک تولید کننده مایع دستشویی معتبر برای خرید، کار نسبتا سخت و دشواری است.

بدین منظور، در این نوشتار قصد داریم به معرفی برترین شرکت مایع دستشویی کشور بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص و سایر موضوعاتی از جمله انواع مایع دستشویی، بزرگترین تولید کننده آن، خرید عمده مایع دستشویی با بهترین قیمت و … در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم که از شما میخواهیم ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

بزرگترین کارخانه تولید مایع دستشویی

همانطور که گفتیم، امروزه شرکت های بسیاری در زمینه تولید و فروش انواع مایع دستشویی فعالیت می کنند که از برترین آن ها می توان به شرکت تولید کننده مایع دستشویی ایران شامپو اشاره کرد که محصولات خود را با شرایط فوق العاده ای به مشتریان عرضه می کند.

ایران شامپو، تولید کننده انواع مایع دستشویی در ایران است که با تولید مایع دستشویی در مدل های مختلف و فروش مایع دستشویی در حجم های متنوع توانسته است پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد جامعه باشد.

کارخانه ایران شامپو که یکی از بزرگترین کارخانه های تولید مایع دستشویی و دیگر مدل های مواد شوینده در کشور است، در زمینه تولید انواع مواد شوینده به صورت تخصصی فعالیت می کند و با توجه به استانداردهای رعایت شده در روند تولید محصولات خود من جمله بسته بندی محصولات در حجم های مختلف، قیمت گذاری مناسب و به صرفه و …، مشتریان بسیاری را در داخل و خارج کشور به خود جذب کرده است.

از جمله محصولات تولیدی شرکت ایران شامپو می توان به مواردی چون شامپو سر، شامپو بدن، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی و غیره اشاره کرد که روش تولید هر کدام از آن ها با هم دیگر متفاوت است و تولیدات با کیفیت این کارخانه تولید مایع دستشویی سبب جلب اعتماد و رفع نیاز گروه بزرگی از جامعه شده است.

بزرگترین کارخانه تولید مایع دستشویی
بزرگترین کارخانه تولید مایع دستشویی

تولید کننده مایع دستشویی در حجم های مختلف کوچک و فله

کارخانه تولید کننده مایع دستشویی ایران شامپو، تولیدات خود را با توجه به نیاز و سلایق مردم تولید می کند.

همانطور که می دانید مایع دستشویی جزو مواد شوینده پر مصرف در میان مردم است و برخی از ارگان ها و سازمان ها روزانه حجم بالایی از مایع دستشویی را استفاده می کنند و همین امر ایجاب می کند که این سازمان ها به دنبال یک مرکز فروش عمده مایع دستشویی باشند که بتوانند خرید خود را در حجم بالا و به صورت عمده انجام نمایند.

به همین دلیل شرکت ایران شامپو در کنار تولید مایع دستشویی کوچک و خانگی، حجم های گالنی را نیز در خط تولید خود افزوده و انواع مواد شوینده من جمله مایع دستشویی گالنی و خانگی را به تولید می‌رساند که اگر شما هم به دنبال کارخانه معتبری برای خرید عمده مایع دستشویی از کارخانه هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که خرید خود را از کارخانه ایران شامپو انجام دهید.

شرکت ایران شامپو، مایع دستشویی و به طور کلی تمام انواع مواد شوینده تولیدی خود را در حجم های خانگی و فله ای تولید و بسته بندی می‌کند که مشتریان با توجه به نیاز خود می توانند با خرید عمده مایع دستشویی 4 لیتری، مایع دستشویی 20 لیتری مایع دستشویی 500 گرمی و یا دیگر حجم ها، نیاز خود را به یک مایع دستشویی مرغوب و با کیفیت را با مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن برآورده سازند.

تولید کننده مایع دستشویی در حجم های مختلف کوچک و فله
تولید کننده مایع دستشویی در حجم های مختلف کوچک و فله

شرکت مایع دستشویی غلیظ و درجه یک

شرکت ایران شامپو از جمله شرکت هایی است که با تولیدات متنوع و با کیفیت خود توانسته در لیست برترین شرکت های تولید کننده مایع ظرفشویی و مایع دستشویی معتبر کشور قرار گرفته و نیاز مردم را به انواع مواد شوینده برطرف سازد.

مایع دستشویی تولید شده توسط این شرکت مایع دستشویی یعنی ایران شامپو، قدرت بالایی در ضدعفونی و تمیز کردن دست ها دارد و این قدرت نشات گرفته از فرمولاسیون قوی و پیشرفته آن است.

مایع دستشویی که توسط این برند تولید شده دارای غلظت بسیار مناسبی است که با یک فشار پمپ آن، مقدار مناسبی مایع را بر روی دستان شما می ریزد و شما می توانید با اطمینان کامل دست های خود را از شر هر گونه آلودگی خلاص کنید.

کارخانه ایران شامپو در طراحی و تولید مایع دستشویی از مواد مختلفی استفاده کرده است و کیفیت نهایی مایع دستشویی تولید شده نیز به مواد اولیه آن بستگی دارد که از مهم ترین مواد اولیه مرغوب به کار رفته در مایع دستشویی این شرکت شوینده میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سدیم لوریل: این ماده موجب می شود مایع دستشویی کف مناسبی داشته باشد و این کف حساسیتی برای پوست به ‏همراه ندارد.‏
  • نمک خوراکی: این ماده نیز موجب غلظت در مایع دستشویی می شود.‏
  • گلیسیرین: گلیسیرین هم از دیگر موادی است که در این محصول نرمی و لطافت را به پوست هدیه می دهد.‏

بنابراین، اگر قصد خرید عمده مایع دستشویی غلیظ و درجه یک از یک شرکت تولید کننده را دارید، می توانید از شرکت ایران شامپو خرید خود را با بهترین قیمت موجود در بازار تهیه نمایید. در این شرکت قیمت عمده مایع دستشویی در مقایسه با سایر شرکت ها به صرفه است و شما می توانید محصول مورد نظر را بدون هیچ گونه محدودیتی از نظر زمانی، مکانی و … تهیه نمایید.

شرکت مایع دستشویی غلیظ و درجه یک
شرکت مایع دستشویی غلیظ و درجه یک

تولید کننده انواع مایع دستشویی فومی، کرمی و صدفی

از مهم ترین شوینده‌ های بهداشتی  موجود در بازار که در طول روز بارها از آن استفاده می شود می توان به مایع دستشویی اشاره کرد، که ریزترین باکتری ها را از سطح دست نیز پاک می کند و از نفوذ آن به داخل پوست جلوگیری می کند.

نکته مهمی که در زمان خرید مایع دستشویی باید به آن توجه داشته باشید، مواد اولیه و نوع مایع دستشویی است که با استفاده مکرر آسیبی به پوست وارد نکند.

ایران شامپو نیز به عنوان شرکت تولیدی مایع دستشویی در کشور، برای رفع نیاز مردم و پوست های مختلف، محصولات خود را در مدل های مختلف صدفی، فومی و معمولی با بهترین کیفیت و قدرت پاک کنندگی تولید و به بازار می‌کند که هر کدام از آن ها مزایای مخصوص به خود را دارند.

برای نمونه، مایع دستشسویی فومی علاوه بر شستشوی راحتی که دارد، بدون آسیب رسیدن به بافت پوست آن را تمیز می کند. این در حالی است که در مایع دستشویی صدفی حاوی روغن های ضروری برای پوست است که لطافت و نرمی بسیاری را برای پوست شما به همراه دارد.

تولید و فروش عمده انواع مایع دستشویی فومی، کرمی، معمولی و صدفی
تولید و فروش عمده انواع مایع دستشویی فومی، کرمی، معمولی و صدفی

فعالترین مرکز پخش مایع دستشویی به سراسر ایران

کارخانه تولید کننده ایران شامپو به دلیل تنوع بالای محصولات شوینده دارای خط تولید بسیار فعالی است. این برند تولید کننده با کمک دستگاه های پیشرفته، کادر مجرب، نیروی مجرب، مواد اولیه مرغوب و دانش فنی متخصصین توانسته است محصولاتی با کیفیت را روانه باز کند و همین کیفیت موجب محبوبیت این تولید کننده و مرکز فروش عمده مایع دستشویی در میان مردم شده است.

مشتریان جهت خرید از فعال ترین مرکز پخش مایع دستشویی می‌توانند با کارشناسان فروش این برند از طریق راه های ارتباطی؛ در تما باشند و نگرانی بابت کیفیت و قیمت مایع دستشویی نداشته باشند.

فعالترین مرکز پخش مایع دستشویی به سراسر ایران
فعالترین مرکز پخش مایع دستشویی به سراسر ایران

کارخانه تولید مایع دستشویی و مواد شوینده و فروش محصولات به قیمت درب کارخانه

برای خرید عمده مایع دستشویی، همیشه گزینه های بسیاری پیش روی مشتری است. از خرید حضوری در بازار گرفته، تا خرید از درب کارخانه تولید کننده مایع دستشویی و یا سفارش محصول به صورت اینترنتی.

اما فروش مایع دستشویی به صورت مستقیم و عمده از کارخانه می تواند مزایای بسیاری را برای افراد به همراه داشته باشد که از بارزترین آن ها می توان به کاهش قیمت ها و بهره مندی از قیمت درب کارخانه توسط مشتریان اشاره کرد.

توجه داشته باشید هرچه زنجیره توزیع یک کالا بیشتر باشد، محصول با قیمت بیشتری در اختیار مصرف کننده نهایی قرار می گیرد. به همین منظور شرکت ایران شامپو با ایجاد شرایط ویژه فروش عمده انواع مایع دستشویی توانسته است این هزینه ها را برای مشتریان تا حد بسیاری کاهش دهد.

کارخانه تولید مایع دستشویی و مواد شوینده و فروش محصولات به قیمت درب کارخانه
کارخانه تولید مایع دستشویی و مواد شوینده و فروش محصولات به قیمت درب کارخانه

مقایسه خدمات تولید کنندگان شوینده در ایران با ایران شامپو

در میان این تولید کنندگان مختلف مایع دستشویی در کشور، شرکت ایران شامپو با وجود قیمت به صرفه و کیفیت بالا و تنوع محصولات توانسته است به برترین کارخانه تولید کننده مایع دستشویی در خاورمیانه تبدیل شود و از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار شود.

از مهم ترین خدمات این برند تولید کننده می توان به مواردی چون کیفیت بالا، قیمت ویژه، بسته بندی محصولات در حجم های مختلف، امکان خرید محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه به دلیل شرایط فروش خاص و منحصر بفرد، ارسال و تحویل سریع و … اشاره کرد.

مقایسه خدمات تولید کنندگان شوینده در ایران با ایران شامپو
مقایسه خدمات تولید کنندگان شوینده در ایران با ایران شامپو

شرکت تولید مایع دستشویی صادراتی

با توجه به کیفیت بالای محصولات شرکت تولیدی ایران شامپو، به جرات می‌توان گفت که تمام مواد شوینده های این شرکت اعم از مایع دستشویی، مواد شوینده ظرفشویی، مواد شوینده لباسشویی و … کیفیت صادراتی را دارند.

این کارخانه مواد شوینده محصولی را مطابق با نیاز مشتریان خود تولید و به بازار عرضه کرده است که از مهم ترین ویژگی های مایع دستشویی تولید این شرکت شوینده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت پاک‌کنندگی بسیار قوی
  • عدم آسیب به پوست و جلوگیری و محافظت پوست در برابر خشکی
  • رایحه و عطر بی نظیری داشته باشند
  • قیمت مناسب
  • بسته بندی و ظاهر زیبای محصولات
شرکت تولید مایع دستشویی صادراتی
شرکت تولید مایع دستشویی صادراتی

قیمت مایع دستشویی فله ای عمده در کارخانه ایران شامپو

کارخانه تولید کننده مایع دستشویی ایران شامپو در زمینه تولید انواع مواد شوینده به صورت حرفه ای فعالیت می کند و با توجه به رعایت تمامی نکاتی که منجر به تولید محصولات باکیفیت شده را رعایت کرده است و خرید عمده از این کارخانه مایع دستشویی موجب می شود هزینه های مشتریان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

مایع دستشویی ارتباط مستقیمی با پوست دارد و بهتر است در روند تولیدات آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شود تا بتواند به خوبی دست ها را تمیز کند. قیمت مایع دستشویی نیز ارتباط مستقیمی با کیفیت این محصولات دارد. به این منظور که هرچه کیفیت مایع دستشویی بالا باشد هزینه ای که فرد برای خرید آن باید پرداخت کند نیز بیشتر است، اما کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات ایران شامپو با وجود رعایت تمامی استاندارد ها همواره همانند دو کفه ترازو با یکدیگر برابری میکنند و بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی به شمار می‌روند، که جهت استعلام قیمت عمده روز مایع دستشویی فله ای یا کوچک کافیست با واحد فروش شرکت در تماس باشید.

قیمت مایع دستشویی فله ای عمده در کارخانه ایران شامپو
قیمت مایع دستشویی فله ای عمده در کارخانه ایران شامپو

برترین مرکز آنلاین پخش شوینده و مایع دستشویی در کشور

همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم کارخانه ایران شامپو از جمله مراکز معتبری است که با تولید و فروش انواع مایع دستشویی در حجم های مختلف توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

اگر قصد خرید این نوع ماده شوینده به صورت عمده را از این کارخانه تولید کننده مایع دستشویی دارید می توانید با مراجعه به صفحه اینترنتی این مرکز به نشانی iranshampoo.ir و مشاهده راه های ارتباطی آن، با کارشناسان بخش فروش در تماس گرفته و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن مایع دستشویی در تناژ و حجم درخواستی، در دسترش شما قرار بگیرد.

ایران شامپو به تولید مدل های مختلف مایع دستشویی و مواد شوینده پرداخته است که شما می توانید با خیالی راحت محصول مورد نظر را پس از دریافت و مشاهده کاتالوگ آن، انتخاب و خریداری نمایید.

(عباسی) راه های ارتباطی:
شماره تماس: 989122524942+
واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@iranshampoo.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. | تعداد رأی: 0

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

سوال یا نظر خود را ثبت نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *