قیمت و خرید عمده مایع دستشویی ارزان (نرخ درب کارخانه)

قیمت و خرید عمده مایع دستشویی ارزان (نرخ درب کارخانه)

در این مطلب تصمیم داریم در خصوص خرید عمده مایع دستشویی ارزان به شما عزیزان اطلاعاتی را ارائه دهیم و یکی از بهترین مراکز تولید و پخش عمده مایع دستشویی را به شما معرفی کنیم تا با قیمت رقابتی و بسیار مناسب بتوانید این محصول را در حجم مورد نظر تامین کنید.

چرا که مایع دستشویی یکی از اقلام بهداشتی پرمصرف می باشد و هم برای مصارف خانگی، توسط سازمان ها، شرکت های مختلف و برای مصارف تجاری کاربرد دارد و خرید آن با قیمت مناسب اهمیت بسیاری از نظر اقتصادی و صرفه جویی در هزینه ها دارد. پس اگر شما هم به دنبال خرید عمده این محصول هستید، همراه ما باشید!

مایع دستشویی عمده را از کجا بخریم؟

خرید مایع دستشویی عمده از یک محل معتبر با توجه به اینکه این محصول از جمله مواد شوینده پرمصرفی است که مراکز مختلفی من جمله عمده فروشان، تاجران، هتل ها، سازمان ها و … با توجه به نیاز خود ترجیح می دهند این محصول را به صورت عمده و تناژ خریداری نمایند تا از این طریق در هزینه های خود صرفه جویی کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین مشاغل و افرادی همچون عمده فروشان و تاجران به علت اینکه قصد دارند محصولات را به صورت عمده و با قیمت مناسب و حتی رقابتی به مشتریان خود عرضه کنند، نیاز دارند تا این محصول را از تولید کننده یا اصطلاحات از دست اول آن خریداری کنند تا بتوانند این محصول را با قیمت مناسبی تهیه و به مشتریان خود عرضه کنند.

با این اوصاف ما به شما کارخانه تولیدی ایران شامپو را برای خرید عمده این محصول معرفی میکنیم. ایران شامپو یک کارخانه تولید مایع دستشویی معتبر است که هر شخص و سازمانی می تواند با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات برای خرید مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و سایر مواد شوینده ها به صورت عمده که در این شرکت به تولید میرسند، به آن مراجعه کند.

پخش سراسری مایع دستشویی و انواع شوینده با بهترین قیمت و کیفیت

مرکز خرید عمده مایع دستشویی ارزان در ایران

مایع دستشویی محصولی پرمصرف و کاربردی است و هرکدام از ما بارها در طول روز این شوینده برای شستشو و ضدعفونی کردن دست های خود استفاده می کنیم. به همین دلیل خرید مایع دستشویی قیمت مناسب، به یکی از نیازهای اصلی بشر تبدیل شده است.

همچنین، در کشور ما بازار فروش مایع دستشویی و سایر محصولات شوینده به دلیل پر تقاضا بودن این محصولات پر رونق است و مراکز تولید و پخش زیادی در این زمینه تاسیس شده اند. به همین دلیل گاهی اوقات انتخاب بهترین مرکز عمده فروشی برای خرید مایع دستشویی سخت می‌شود.

این موضوع باعث شده کارخانه های مواد شوینده زیادی در کشور تولید مایع دستشویی را هم در لیست محصولات خود قرار دهند. اما قیمت خرید عمده مایع دستشویی و کیفیت در تمام این کارخانه ها یکسان نیست.

مرکز پخش مایع دستشویی ارزان در ایران

برای اینکه بتوانید بهترین محل فروش عمده مایع دستشویی در کشور را پیدا کنید، باید دقت و توجه زیادی به خرج داده و از افرادی که تجربه های مشابه در این زمینه داشته اند کمک بگیرید. مرکز مورد نظر شما باید محصولات با کیفیت و در عین حال ارزان قیمتی عرضه نماید. یعنی مطمئن باشید که مناسب بودن قیمت مایع دستشویی در آن مرکز، به دلیل کیفیت پایین آن نیست.

اما یکی از کارخانه های معتبر کشور که محصولات متنوع، مرغوب و قیمت مناسب را دارد، کارخانه بزرگ ایران شامپو می باشد که محصولات با کیفیتی تولید می کند و مشتریان می توانند برای خرید عمده مایع دستشویی ارزان نیز روی آن حساب کنند!

کارخانه ایران شامپو یکی از بهترین مراکز برای خرید مایع دستشویی و یا محصولات شوینده دیگر مثل خرید عمده مایع ظرفشویی ارزان در کشور به شمار می رود که انواع مواد شوینده را تولید و به سراسر ایران عرضه می‌کند و در ادامه معرفی کامل‌تری از آن را برای شما بازگو میکنیم.

مایع دستشویی ارزان قیمت عمده

تولید و فروش عمده مایع دستشویی در حجم های مختلف

همانطور که در بخش قبلی هم گفتیم، کارخانه ایران شامپو یکی از بهترین مراکز تولید و خرید عمده مایع دستشویی ارزان قیمت در کشور به شمار می رود. البته محصولات این کارخانه، تنها به مایع دستشویی ختم نمی شود و بسیاری از شوینده های دیگر از جمله انواع شامپو، مایع ظرفشویی و… هم توسط ایران شامپو تولید می شوند.

این کارخانه محصولات خود را در حجم های مختلفی بسته بندی کرده و به فروش می رساند. یعنی مشتریان می توانند مایع دستشویی عمده را در همان حجم مورد نیاز خود سفارش دهند و انتخاب مناسب تری داشته باشند.

از طرفی دیگر، قیمت تمام حجم های مختلف این محصول مناسب بوده و شما می توانید مایع دستشویی 4 لیتری، مایع دستشویی 10 لیتری و یا مایع دستشویی 20 لیتری ارزان را از این مجموعه خریداری کنید.

با توجه به این موارد، تمام افرادی که قصد تامین مایع دستشویی عمده در هر حجمی را داشته باشند، می توانند روی این کارخانه حساب کنند.

به طور کلی، حجم مایع دستشویی های موجود در این شرکت تولیدی عبارتند از:

  • مایع دستشویی 500 گرم
  • مایع دستشویی 800 گرم
  • مایع دستشویی 1 لیتری
  • مایع دستشویی 4 لیتری
  • مایع دستشویی 10 لیتری
  • مایع دستشویی 20 لیتری
مایع دستشویی 20 لیتری ارزان

خرید عمده و بدون واسطه مایع دستشویی ارزان

یکی از بهترین روش ها برای خرید عمده مایع دستشویی، خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده است. چرا که در این صورت دیگر هزینه های مربوط به سود واسطه ها و فروشندگان و همچنین هزینه های حمل و نقل و موارد دیگر به قیمت اصلی محصول اضافه نخواهد شد و در این صورت، قیمت مایع دستشویی عمده در کارخانه نسبت به بازار تفاوت های چشم گیری برای مشتری در حین خرید خواهد داشت.

در حقیقت قیمت عمده مواد شوینده در بازار و درب کارخانه کاملا متفاوت بوده و قیمت این محصولات در بازار چندین برابر قیمت کارخانه است.

پخش عمده و بدون واسطه مایع دستشویی ارزان

خوشبختانه کارخانه ایران شامپو هم امکان خرید عمده مایع دستشویی به صورت مستقیم را برای مشتریان خود فراهم کرده و شما می توانید برای خرید عمده مواد شوینده به صورت مستقیم از این کارخانه اقدام کنید.

همچنین منظور از ایجاد امکان خرید بدون واسطه به این معنی است که با حداقل میزان ممکن و بهترین شرایط میتوانید اقدام به تامین مایحتاج خود کنید. چرا که تمام شرکت های تولید کننده امکان خرید بدون واسطه را دارند. اما شرایط خرید از آنها در اکثر مواقع دشوار و برای هر فردی قابل انجام نیست.

خرید عمده و بدون واسطه مایع دستشویی ارزان

پخش مایع دستشویی به قیمت درب کارخانه

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، امکان خرید عمده مایع دستشویی از کارخانه ایران شامپو به صورت مستقیم و بدون واسطه میسر است. یعنی تمام مشتریانی که قصد خرید مایع دستشویی عمده به قیمت کارخانه را داشته باشند، می توانند از این کارخانه خرید کنند و این موضوع به دلیل شرایط آسان خرید از این شرکت است.

در حقیقت کارخانه ایران شامپو سعی دارد با تولید و پخش محصولات با کیفیت و ارزان قیمت و با شرایط مطلوب، رضایت مشتریان خود را جلب نماید و از سایر رقبای خود پیشی بگیرد.

تولید و پخش مایع دست شویی به قیمت درب کارخانه

با فراهم بودن امکان خرید مستقیم، متقاضیان خرید مایع دستشویی عمده قدرت خرید بیشتری پیدا می کنند و به تدریج به مشتریان دائمی ایران شامپو تبدیل خواهند شد.

از همین رو امروزه این کارخانه اولین انتخاب برای خرید عمده مایع دستشویی ارزان به شمار می رود.

قیمت مایع دستشویی عمده در کارخانه ایران شامپو نسبت به سایر تولید کنندگان و مراکز پخش مایع دستشویی ارزان بسیار کمتر است. این کارخانه بدون اینکه کیفیت محصولات خود را تغییر دهد، آن ها را با قیمت هایی منصفانه عرضه می کند و از این طریق توانسته به محبوبیت بالایی در میان مردم دست یابد.

به دلایل مطرح شده، می توان برای خرید عمده مایع دستشویی ارزان به قیمت درب کارخانه روی این مجموعه حساب کرد و شما می توانید برای اطلاع از قیمت عمده مایع دستشویی 500 گرم تا 20 لیتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

بزرگترین تولید کننده مایع دستشویی و مواد شوینده با قیمت مناسب

پخش عمده و سراسری مایع دستشویی ارزان با کیفیت بالا

بدون شک کارخانه ایران شامپو یکی از بهترین تولید کنندگان انواع مواد شوینده از جمله مایع دستشویی در کشور است.

ایران شامپو انواع محصولات شوینده و بهداشتی از جمله مایع دستشویی را با کیفیت بالا و غلظت مناسب تولید می کند. این کارخانه به بهترین تجهیزات روز دنیا مجهز شده و به یاری پرسنل متخصص و مجرب خود توانسته به فرمولاسیونی کاملا استاندارد و پیشرفته دست پیدا کند. از همین رو محصولات تولید شده در این کارخانه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کاملا مرغوب هستند.

کیفیت بی نظیر و مناسب بودن قیمت مایع دستشویی فله ای از مهم ترین مواردی هستند که باعث محبوبیت این کارخانه شده اند و افراد زیادی تمایل به خرید مواد شوینده آن پیدا کرده‌اند. 

کارخانه ایران شامپو محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند و همه افراد در هر کجای کشور که سکونت داشته باشند می توانند از محصولات با کیفیت این تولید کننده بهره مند شوند.

برای خرید عمده مایع دستشویی ارزان از این کارخانه کافی‌است با مشاورین و کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید. سفارشات شما در سریعترین زمان ممکن ثبت شده و در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق باربری به دستتان خواهد رسید.

(عباسی) راه های ارتباطی:
شماره تماس: 989122524942+
واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@iranshampoo.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5 / 5. | تعداد رأی: 2

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

سوال یا نظر خود را ثبت نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *