خرید عمده مایع ظرفشویی از کارخانه (زیر قیمت بازار)

سایت پخش مایع ظرفشویی زیر قیمت بازار از کارخانه

یکی از مهم ترین دلایلی که امروز مردم از مایع ظرفشویی به جای شوینده های قدیمی استفاده می کنند، خاصیت شویندگی ملایم در مقابل خاصیت پاک کنندگی و رایحه ای که بعد از شستشو به ظروف می‌دهند، می‌باشد و به یک محصول پرمصرف تبدیل شده است.

در این میان یکی از نیاز های اصلی مشتریانی مانند هتل ها، فروشگاه های مواد شوینده، رستوران ها و… که در طول روز نیاز بسیاری به محصول دارند نیز، خرید عمده مایع ظرفشویی با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

بنابراین اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و نیاز به آشنایی با یک مرکز فروش عمده مایع ظرفشویی معتبر و مورد اطمینان را دارید و همچنین در مورد قیمت این محصول هم کنجکاو هستید و دغدغه‌تان تامین محصولی مرغوب، آن هم با بهترین قیمت ممکن است، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

چرا که می‌خواهیم شما را با یکی از بهترین شرکت های پخش عمده مایع ظرفشویی مرغوب با قیمت ارزان آشنا کنیم، تا بتوانید مایع ظرفشویی مورد نیاز سازمان، شرکت و یا فروشگاه خود را به صورت مستقیم از کارخانه و در حجم عمده خریداری کنید.

عوامل موثر بر قیمت عمده مایع ظرفشویی

قیمت مایع ظرفشویی عمده در بازار ایران به موارد متعددی بستگی دارد و نمی‌توان میزان دقیقی از آن را در این مقاله اعلام کرد. چرا که این محصول با توجه به میزان کیفیت و غلظتی که دارد و همچنین شرکت های مختلف تولید کننده، با قیمت های متفاوتی به مشتریان عرضه می شود.

به طور کلی می توان گفت مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت مایع ظرفشویی ایرانی، شامل مواد زیر می باشد:

  • مواد اولیه استفاده شده در ساخت محصول
  • میزان کیفیت و غلظت
  • قدرت پاک کنندگی محصول
  • حجم مورد تقاضا
  • شرکت تولید کننده و برند محصول
  • نوع بسته بندی
  • مرکز فروش مورد نظر
  • و…
معرفی فعالترین شرکت پخش مایع ظرفشویی
معرفی فعالترین شرکت پخش مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی عمده و ارزان را از کجا بخریم؟

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره شد، خیلی از افراد و سازمان های مختلف به دنبال مرکزی برای خرید عمده مایع ظرفشویی ارزان می گردند. اما در کنار قیمت، باید به کیفیت مایع ظرفشویی هم توجه ویژه داشت.

متاسفانه برخی از تولید کنندگان برای اینکه محصولاتشان را با قیمت ارزانتر عرضه کنند، کیفیت محصولات را پایین می آورند. به همین دلیل به سختی می توان کارخانه ای را پیدا کرد که مایع ظرفشویی ارزان قیمت و با کیفیت را تولید کند.

البته جای هیچ نگرانی وجود ندارد! چرا که ما برای تمام افرادی که قصد خرید مایع ظرفشویی عمده و با کیفیت دارند یک پیشنهاد ویژه داریم و آن هم شرکت تولیدی ایران شامپو می باشد.

کارخانه ایران شامپو یکی از کارخانه های تولید مواد شوینده در کشور است که در زمینه تولید انواع مواد شوینده از جمله تولید مایع ظرفشویی فعالیت دارد و شما می توانید برای خرید عمده مایع ظرفشویی ارزان به آن مراجعه نمایید.

اما همراه ما باشید تا به صورت کامل تری با مزایای خرید مایع ظرفشویی به صورت عمده از ایران شامپو آشنا شوید.

تولید و پخش مایع ظرفشویی مستقیم از کارخانه
تولید و پخش مایع ظرفشویی مستقیم از کارخانه

خرید عمده مایع ظرفشویی با بهترین قیمت

ایران شامپو تمام تلاش خود را به کار می برد که بدون افت کیفیت، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در حال حاضر نیز، قیمت مایع ظرفشویی عمده در کارخانه ایران شامپو علیرغم کیفیت بسیار بالایی که دارد، کاملا مناسب و مقرون به صرفه است.

این موضوع فقط در خصوص مایع ظرفشویی صدق نمی کند و قیمت مایع دستشویی عمده، قیمت عمده مایع لباسشویی، قیمت عمده شامپو، صابون و تمام مواد شوینده های دیگر در این کارخانه نسبت به تولید کنندگان دیگر ارزانتر است.

از همین رو، این کارخانه یکی از بهترین گزینه ها برای خرید عمده مایع ظرفشویی و انواع مواد شوینده ارزان و با کیفیت در کشور به شمار می رود.

یکی از روش هایی که مشتریان برای ارزان تر شدن قیمت عمده مایع ظرفشویی و دیگر شوینده ها و محصولات میتوانند به آن تکیه کنند نیز، خرید محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده است که باعث می‌شود مشتری محصولات مورد نیاز خود را به قیمت درب کارخانه خریداری کرده و خریدی مقرون به صرفه را تجربه کند.

شما برای مقایسه قیمت ها می توانید قیمت مایع ظرفشویی در حجم های کوچک یا قیمت مایع ظرفشویی گالنی این برند را با سایر شرکت ها مقایسه کنید تا خود به این نتیجه برسید که قیمت عمده مایع ظرفشویی در شرکت تولید و پخش مایع ظرفشویی ایران شامپو صرفه اقتصادی بیشتری برای شما به دنبال داشته و کاملا منصفانه است.

بهترین قیمت پخش مایع ظرفشویی در کشور
بهترین قیمت پخش مایع ظرفشویی در کشور

فروش عمده مایع ظرفشویی مرغوب، با قدرت چربی زدایی بالا

خرید عمده مایع ظرفشویی یا همان ریکا با کیفیت درجه 1، به دلیل اینکه این محصول امروزه نقش پر رنگی در زندگی روزمره پیدا کرده است، بسیار حیاتی و پر اهمیت است.

چرا که در هر خانه، رستوران، اغدیه فروشی و… پس از سرو غذا و خوراکی، ظروف باید به طور کامل شستشو داده شوند تا در دفعات بعدی استفاده، آلودگی از سطح آنها پاک شده و باعث انتقال میکروب به بدن افراد نشود. خصوصا در این سالهای اخیر که ویروس های مختلفی همچون ویروس کرونا و … در جهان منتشر شده اند و خیلی زود افراد را درگیر خود می‌کنند.

همچنین، کیفیت مایع ظرفشویی علاوه بر آن که می تواند تاثیر بالایی در پاک کنندگی ظروف داشته باشد، می تواند سلامت دستان شما را هم در صورت عدم دستکش در حین شستشوی ظروف، تضمین نماید.

اینها از جمله دلایلی هستند که ایران شامپو با توجه به آنها، یک فرمولاسیون ویژه را برای تولید مایع ظرفشویی های خود در پیش گرفته است.

این فرمولاسیون خاص که از ترکیب مواد های اولیه مختلف به دست می‌آید، باعث می‌شود تا نه تنها چربی زدایی آسان و سریعتر به انجام برسد، بلکه هر گونه آلودگی و میکروب نیز به طور کامل از سطوح مختلف همچون لیوان، بشقاب، قاشق و چنگال ها پاک شود.

همچنین، تولید مایع ظرفشویی در این کارخانه مطابق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا و با نظارت یک کادر متخصص و مجرب انجام می شود و با توجه به دارا بودن تمام مجوز های لازم تولید، می توان از کیفیت و غلظت این محصول و قدرت پاک کنندگی و ضد عفونی کنندگی آن اطمینان کامل داشت.

از همین رو اگر به دنبال یک شرکت پخش مایع ظرفشویی با قدرت چربی زدایی بالا و مرغوب هستید، ایران شامپو می‌تواند خرید شما را متفاوت تر از آنچه تصور می‎‌کنید، به دستتان برساند.

شرکت تولیدی ایران شامپو با پخش مایع ظرفشویی، مایع دستشویی عمده و سایر انواع مواد شوینده با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند تا آن ها خرید خود را از این کارخانه انجام دهند و از مزایای مختلفی بهره مند گردند که شما هم می‌توانید به جمع مشتریان این شرکت بپیوندید.

پخش مایع ظرفشویی با قدرت چربی زدایی بالا و مرغوب
پخش مایع ظرفشویی با قدرت چربی زدایی بالا و مرغوب

پخش مایع ظرفشویی به صورت عمده در حجم های کوچک و بزرگ

ایران شامپو به عنوان یک شرکت تولید و پخش عمده مایع ظرفشویی، محصولات خود را با توجه به نیاز جامعه، در حجم های گوناگونی به تولید می‌رساند که به شرح زیر می‌باشند:

  • مایع ظرفشویی 500 گرم
  • مایع ظرفشویی 700 گرم
  • مایع ظرفشویی 750 گرم
  • مایع ظرفشویی 800 گرم
  • مایع ظرفشویی 900 گرم
  • مایع ظرفشویی 1 لیتری
  • مایع ظرفشویی 4 لیتری
  • مایع ظرفشویی 10 لیتری
  • مایع ظرفشویی 20 لیتری

این موضوع باعث می شود که مشتریان بتوانند انواع مایع ظرفشویی گالنی و خانگی را در حجم مورد نیاز خود تهیه نمایند.

این شرکت با تولید و عمده فروشی مایع ظرفشویی در حجم های متنوع، نیاز بسیاری از افراد و سازمان ها که قصد خرید مایع ظرفشویی گالنی و خانگی در حجم های مختلف را دارند، برطرف ساخته است.

از طرفی دیگر، مشتریان از سراسر کشور می توانند برای خرید عمده مایع ظرفشویی ارزان روی این کارخانه حساب کرده و محصولات مورد نظر خود را از این کارخانه سفارش دهند.

برای سفارش عمده مایع ظرفشویی و دریافت لیست قیمت هم کافی است با کارشناسان فروش ایران شامپو که راه های ارتباطی با آنها در ادامه درج شده اند، ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را با قیمتی باور نکردنی و تنها به صورت عمده، تامین کنید.

(عباسی) راه های ارتباطی:
شماره تماس: 989122524942+
واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@iranshampoo.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5 / 5. | تعداد رأی: 1

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

سوال یا نظر خود را ثبت نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *