معرفی کارخانه تولید شامپو فرش کشور + شماره تماس

معرفی کارخانه تولید شامپو فرش کشور + شماره تماس

شامپو فرش یکی از مهم ترین و اصلی ترین محصولاتی است که در شرکت تخصصی تولید مواد شوینده یعنی کارخانه ایران شامپو تولید می شود. این شرکت به عنوان معتبر ترین تولید کننده شامپو فرش در کشور شناخته می شود و محصولات با کیفیتی تولید و روانه بازار می کند. ضمن اینکه قیمت محصولات این شرکت بسیار مناسب بوده و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد که در ادامه به معرفی کامل این کارخانه خواهیم پرداخت.

معرفی کارخانه تولید شامپو فرش در ایران

شامپو فرش یکی از محصولات بهداشتی است که هم برای مصارف خانگی، و هم به صورت عمده برای مصارف شرکت ها از جمله قالیشویی ها تولید و به فروش می رسد. با وجود تولید کنندگان زیادی که در کشور وجود دارند، انتخاب بهترین شرکت برای خرید عمده شامپو فرش با کیفیت و ارزان کار ساده ای نیست.

شامپوهای فرش تولید شده در کارخانه تولید شامپو فرش ایران شامپو از جمله با کیفیت ­ترین شوینده ­های فرش و مبل هستند که با بهترین قیمت عمده در اختیار مشتریان قرار می­گیرند. افزون بر قیمت مناسب شامپو فرش و دیگر محصولات ایران شامپو، این کارخانه خدمات دیگری را نیز به مشتریان عرضه می‌­کند که موجب برتری آن در انتخاب و سفارش می‌­شود.

از جمله خدمات ارزنده کارخانه ایران شامپو می توان به مواردی همچون موارد زیر اشاره داشت:

  • عرضه انواع شامپو فرش صنعتی و دیگر محصولات با قیمت عمده رقابتی
  • امکان خرید بدون واسطه با بهترین شرایط ممکن در خرید که پایین آمدن هزینه نهایی خرید شامپو فرش عمده را در پی دارد
  • پخش و توزیع سفارشات به سراسر کشور
  • ثبت آسان و سریع سفارشات به صورت حضوری و حتی غیر حضوری
  • دسترسی به کارخانه از طریق راه­های ارتباطی مختلف و همواره در دسترس
  • تامین انواع شامپو فرش و مواد شوینده مرغوب با امکان صادرات
  • تولید شامپو فرش در حجم های متنوع من جمله شامپو فرش گالنی
کارخانه تولید شامپو فرش ارزان و قیمت مناسب

کارخانه تولید شامپو فرش ارزان و قیمت مناسب

امروزه انواع مختلفی از شامپو فرش در کشور تولید و در بازار به فروش می رسند و متقاضیان می توانند به راحتی شامپوی مورد نظر خود را خریداری کنند.

اما ممکن است این محصولات با چندین واسطه به دست مشتری نهایی برسند و هزینه هایی مثل سود هر واسطه و سود فروشنده، هزینه حمل و نقل و…. به آن ها اضافه شده باشد که این مسئله باعث می‌شود افراد به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید عمده شامپو فرش ارزان باشند.

کیفیت بالا و امکان خرید شامپو فرش به قیمت درب کارخانه از جمله خدمات این کارخانه تولید شامپو فرش یعنی ایران شامپو است که باعث شده شامپو فرش آن از صرفه اقتصادی بیشتری در مقایسه با سایر برندها برخوردار باشد.

از طرف دیگر کارخانه ایران شامپو شرایط آسانی را برای خرید عمده شامپو فرش پیاده سازی کرده تا مشتریان بدون واسطه ­خرید خود را انجام دهند و قیمت تمام شده شامپوهای فرش نیز برای مصرف کننده، نرخ پایین ­تری داشته باشد. چرا که عوامل واسطه همواره خللی را به کیفیت و توزیع محصولات وارد می‌­کنند و افزون بر این موجب عرضه محصولات با قیمت بیشتری نسبت به قیمت کارخانه می‌شوند.

همچنین کارخانه ایران شامپو با ارائه خدمات توزیع و پخش شامپو فرش عمده و کنترل آن توسط شرکت گامی در جهت کاهش قیمت محصولات خود و به­‌صرفه بودن قیمت آن برای مصرف کننده برداشته است.

کارخانه تولید شامپو فرش در ایران و خدمات آن

تولید کننده شامپو فرش به صورت گالنی در حجم های مختلف

شرکت شامپو فرش ایران شامپو محصولات خود را در حجم های مختلفی تولید و عرضه می کند. به این ترتیب مشتریان می توانند مطابق با نیاز خود مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایند.

این کارخانه امکان سفارش شامپو فرش عمده به صورت گالنی و فله ای را هم فراهم کرده است و شما می توانید انواع شامپو فرش 20 لیتری و یا خانگی با حجم کمتر را از کارخانه تولیدی ایران شامپو با قیمت مناسبی به صورت عمده برای فروشگاه و قالیشویی خود خریداری نمایید.

با توجه به مناسب بودن قیمت محصولات این کارخانه، خرید شامپو فرش 20 لیتری یک انتخاب مقرون به صرفه و بی نظیر برای شرکت ها و مشاغل مختلفی به شمار می رود که به شامپو فرش های گالنی نیاز دارند.

برترین شرکت تولید کننده شامپو فرش با کیفیت و قیمت مناسب

کارخانه تولید شامپو فرش با بهترین کیفیت

یکی از مهم­ترین ویژگی­ های کارخانه تولید شامپو فرش ایران شامپو کیفیت عالی محصولات آن می­باشد.

این مجموعه با درنظر گرفتن این نکته که بهترین شامپو فرش قالیشویی می‌بایست دارای ویژگی‌­هایی همچون چربی زدایی، لکه بری، تمیزکنندگی و داشتن رایحه مناسب باشد، با به‌­کارگیری مرغوبترین مواد اولیه و تکنولوژی­‌های روز دنیا، زیرنظر کارشناسان خبره و مدیران مسئولیت پذیر توانسته است به تولید شامپو فرش متناسب با نیاز مصرف ­کنندگان بپردازد.

تولید کننده شامپو فرش با غلظت و کیفیت بالا

افزون بر حفظ کیفیت در مراحل مختلف تولید، کیفیت شامپو فرش صنعتی و دیگر محصولات در مراحل دیگر چون بسته بندی، حمل و نقل، توزیع و تحویل سفارشات همواره مورد توجه مسئولان کارخانه می­‌باشد و این عاملی است که موجب شده تا کارخانه ایران شامپو در دسته برترین تولیدکنندگان انواع شامپو و شوینده قرار بگیرد.

محصولات تولید شده در این شرکت حتی مقاوم ترین لکه ها را هم از روی انواع فرش، موکت، مبلمان و… را پاک می کنند و هیچ آسیبی به بافت فرش و پارچه وارد نخواهند کرد.

به همین دلیل بیشتر شرکت های قالیشویی که به دنبال بهترین شرکت پخش شامپو فرش می گردند، می‌توانند ایران شامپو را برای تامین مایحتاج مورد نیاز خود انتخاب کنند.

کارخانه تولید شامپو فرش با بهترین کیفیت

استعلام قیمت و خرید شامپو فرش عمده از تولید کننده

قیمت مناسب، ارزان و کیفیت بالای شامپو فرش عمده، راه­های ارتباطی مناسب مانند مراجعه حضوری و غیرحضوری از طریق تلفن و یا کانال­های مجازی امکان ثبت سفارش ساده را برای مشتریان فراهم می­سازد.

مشتریان می­توانند جهت سفارش برترین شامپو فرش صنعتی و یا دیگر شوینده­ها متناسب با نیاز خود با عوامل کارخانه تماس بگیرند و پاسخ پرسش­های خود را در مورد قیمت محصولات، ویژگی­های محصولات و دیگر خدمات کارخانه تولید شامپو فرش از آن­ها دریافت و از خدمات مشاوره کارشناسان نیز بهره بگیرند.

بنابر این مشتریان شامپو فرش و دیگر محصولات می­توانند با توجه به خدمات و مزایای خرید از شرکت تولید شامپو (ایران شامپو) در کوتاه­ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب بهترین شامپو فرش قالیشویی را تهیه کنند.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن تماس شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@iranshampoo.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. | تعداد رأی: 0

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

سوال یا نظر خود را ثبت نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *