دریافت قیمت عمده مایع دستشویی گالنی 4 الی 20 لیتر

دریافت قیمت عمده مایع دستشویی گالنی

مایع دستشویی گالنی محصولی است که تمام افراد در طول روز بارها از آن استفاده می کنند و وجود آن در هر مکان های پرازدحام و شلوغ الزامی است. از همین رو مراکز زیادی در زمینه تولید و فروش این محصول تاسیس شده اند که هر کدام انواع مایع دستشویی گالنی را با قیمت های مختلفی عرضه می کنند. برای اینکه اطلاعاتی درخصوص قیمت عمده مایع دستشویی گالنی به دست آورید و با بهترین مرکز تولید و فروش این محصول اشنا شوید، تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید. 

استعلام قیمت عمده مایع دستشویی گالنی

قیمت عمده مایع دستشویی گالنی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان مقدار دقیق و مشخصی برای آن اعلام کرد. در حقیقت تمام کارخانه های تولید کننده این محصول با توجه به شرایط و نحوه تولید خود، آن را با قیمت خاصی به مشتریان عرضه می کنند. این موضوع فقط مختص مایع دستشویی نیست و قیمت عمده مایع ظرفشویی، مایع سفید کننده، مایع لباسشویی و… هم در هر کارخانه با مراکز دیگر متفاوت است.

بنابراین شما باید قبل از هرچیزی به دنبال تولید کننده ای باشید که این محصول را با قیمت منصفانه و کیفیت قابل قبول عرضه می کند. چرا که برخی از کارخانه ها کیفیت را فدای قیمت می کنند و ارزانتر بودن مایع دستشویی در آن ها، به دلیل کیفیت پایین آن است.

اما کارخانه هایی مثل کارخانه ایران شامپو، بدون اینکه تغییری در کیفیت محصولات به وجود بیاورند، آن ها را با بهترین قیمت ممکن عرضه خواهند کرد. برای استعلام قیمت مایع دستشویی 20 لیتری عمده، 18 لیتری، 10 لیتری و… با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

استعلام قیمت عمده مایع دستشویی گالنی
استعلام قیمت عمده مایع دستشویی گالنی

قیمت عمده مایع دستشویی گالنی و خرید بدون واسطه

همانطور که در بخش قبلی هم اشاره شد، قیمت عمده مایع دستشویی گالنی در هر کارخانه متفاوت بوده و به عوامل زیادی بستگی دارد. برخی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول عبارتند از:

  • مواد اولیه استفاده شده برای تولید محصول
  • فرمولاسیون تولید محصول
  • کیفیت و غلظت مایع دستشویی
  • نوع بسته بندی
  • میزان سفارش
  • و…

در صورتی که شما به یک کارخانه معتبر مثل ایران شامپو مراجعه کنید، می توانید از منصفانه بودن قیمت این محصول مطمئن باشید. این کارخانه واسطه ها را حذف کرده و با فراهم اوردن امکان خرید مستقیم برای مشتریان، تا حد زیادی به رفاه اقتصادی آن ها کمک کرده است.

با مقایسه قیمت مایع دستشویی 4 لیتری، 10 لیتری، 18 لیتری و… در این کارخانه با مراکز دیگر، به خوبی متوجه تفاوت قیمت آن و مقرون به صرفه بودن خرید از این مجموعه خواهید شد.

قیمت عمده مایع دستشویی گالنی و خرید بدون واسطه
قیمت عمده مایع دستشویی گالنی و خرید بدون واسطه

خرید عمده مایع دستشویی گالنی در حجم های متنوع

متقاضیان خرید عمده مایع دستشویی با توجه به نوع کاربرد خود به حجم خاصی از این محصول نیاز خواهند داشت. برای مثال برخی از سازمان های بزرگ ممکن است به دنبال مایع دستشویی 10 لیتری و 20 لیتری عمده باشند، اما نیاز یک سازمان دیگر با مایع دستشویی در حجم های زیر 10 لیتر هم رفع شود.

خوشبختانه کارخانه ایران شامپو محصولات خود را در حجم های متنوعی بسته بندی کرده و به فروش می رساند و شما می توانید برای خرید مایع دستشویی گالنی از 1 تا 20 لیتر روی این کارخانه حساب کنید. این ویژگی در کنار مناسب بودن قیمت عمده مایع دستشویی گالنی باعث محبوبیت هرچه بیشتر این کارخانه نزد مشتریان می شود.

خرید عمده مایع دستشویی گالنی در حجم های متنوع
خرید عمده مایع دستشویی گالنی در حجم های متنوع

مرکز خرید و فروش عمده مایع دستشویی گالنی و فله ای به قیمت کارخانه

یکی از بهترین روش ها برای خرید محصولات بهداشتی و شوینده مثل خرید عمده مایع دستشویی و خرید عمده مایع ظرفشویی ارزان، مراجعه به تولید کننده است. چرا که در این صورت شما می توانید محصول مورد نظر را با همان قیمت اصلی درب کارخانه خریداری نمایید.

در حقیقت قیمت عمده مایع دستشویی گالنی در کارخانه نسبت به بازار تفاوت چشم گیری دارد و به متقاضیان خرید عمده این محصول توصیه می شود برای صرفه جویی در هزینه ها، همواره خرید مستقیم از کارخانه را انتخاب نمایند.

انواع مواد شوینده از جمله مایع دستشویی 10 لیتری، 20 لیتری و… به صورت مستقیم از کارخانه ایران شامپو قابل خریداری می باشند.

مرکز خرید و فروش عمده مایع دستشویی گالنی و فله ای به قیمت کارخانه
مرکز خرید و فروش عمده مایع دستشویی گالنی و فله ای به قیمت کارخانه

تولید کننده ارزانترین و مرغوبترین مایع دستشویی فله ای و خانگی در کشور

کارخانه ایران شامپو یکی از بهترین و مورد اعتماد ترین کارخانه های کشور است که می تواند انواع مواد شوینده از جمله مایع دستشویی فله ای و گالنی را با کیفیت بالایی تولید کند. این کارخانه برای تولید محصولات خود از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کند. با این حال محصولاتش را با قیمت هایی بسیار منصفانه و مناسب به بازار عرضه خواهد کرد.

از همین رو قیمت عمده مایع دستشویی گالنی در این کارخانه بسیار مناسب بوده و می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول و محصولات دیگر مثل قیمت مایع ظرفشویی 4 لیتری می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس بگیرید.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن تماس شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@iranshampoo.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5 / 5. | تعداد رأی: 1

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

سوال یا نظر خود را ثبت نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *